3. oktober 2014

Laneway den 2.

Og denne gang en vinterudgave strikket i 1 tråd Blackhill Højlandsuld og 1 tråd Pacalina fra Garnudsalg.
Opskriften er købt på Ravelry.
Jeg besøgte Garnudsalg i august og købte garn til blandt andet denne kjole. Jeg købte 200g af den grå??? og kunne vel egentlig have sagt mig selv, at det var for lidt.....
Jeg manglede ærmerne, da jeg ringede derop. Farven var udsolgt, så der var en venlig sjæl der gennemgik hele butikken og fandt 70g fordelt på 3 nøgler. De blev sendt til mig uden beregning :-)
Det er service.

2 kommentarer:

  1. Wong Wai:
    Ulla Røjkær brugte kun 200 gr bomuld/uld til str XL. Så forstå det hvem der kan - med at du ikke har nok i 200 gr lammeuld :0(
    Ellers super flot "Lana" du har strikket dig :0)
    God weekend til dig og dine ;0)

    SvarSlet
  2. Det må man sige - det var vist en service ud over det sædvanlige :o) Og heldigt der lige var et par ekstra nøgler..

    SvarSlet